האקדמיה המלכותית לְעוּד
להפוך לְנַגָּן עוּד בתוך 7 שבועות
ולהעיף את החאפלה עם החברים והמשפחה
[כאן אפשר להצטרף לאקדמיה המלכותית לעוד]
[מתאים לכל גיל, ללא צורך ברקע מוזיקאלי מוקדם או קריאת תווים,
אחריות להצלחה בהתחייבות של 1/2 שעת אימון ביום]
רוצים ללמוד לנגן בְּעוּד?
אולי מעולם לא למדתם לנגן
ואולי החיים שלכם עמוסים מדי,
אבל הלב שלכם מתגעגע לעוּד
ואתם מרגישים תשוקה חזקה
להתחבר לשורשים המשפחתיים או הרוחניים,
דרך הנגינה בכלי המדהים הזה,
וכדי לעשות את זה יש לכם מעט מדי זמן
וכמעט ואין ניסיון קודם
ואתם שואלים את עצמכם --
איך להפוך לְנַגָּן כנגד כל הבאלגן?
מה גילינו אחרי 5 שנים ולמעלה מ150 בוגרים של הוראת עוּד?
עוּד זה שמחה. כל תלמיד שהתחיל לנגן בעוּד העלה את רמת השמחה בלב והדופאמין במח ברמות מעוררות קנאה. זו כנראה הדרך הכי קלה והכי מהירה למלא את החיים בשמחה ובחגיגות.
עוּד זה מיסטי. הצליל העתיק והקדום של העוּד לוקח אותנו מעבר למקום ולזמן ומאפשר לנו לחוות וליצור חוויה של התעלות הנשמה. אין מילים לתאר את היופי של הנשמה כשהיא עולה.
עוּד זה אהבה. העוּד גורם לאנשים שמנגנים בו להיות הלב החי של כל מפגש משפחתי או חברתי, הוא גורם לאנשים מתרבויות שונות ורקעים שונים להתחבר ולהרבות אהבה ושמחה.
עוּד זה הצלחה. כל אחד יכול ללמוד לנגן בעוּד. חשבו על כך: כל רוכב גמלים, אנלפבית ונטול השכלה מסודרת מנגן בעוּד. בכל מקום במזרח התיכון מנגנים בעוּד - מצרים וטורקיה, מרוקו ויוון, תימן ואזרביג'אן, לבנון וסוריה, עיראק ואיראן - אם זה לא היה פשוט - זה פשוט לא היה.
עוּד זה חכמה. כשיש לכם תוכנית מדויקת ומסודרת אפשר להגיע לתוצאות מרהיבות בתוך זמן קצר ממש.
בסופו של דבר - זה רק עניין של רצון. יש בך רצון להפוך לנגן עוּד?
נשמע טוב מכדי להיות אמיתי? צפו בסרטון ותגלו:
מה תלמדו באקדמיה המלכותית לעוד?
תעברו ביחד תוכנית אימונים שתעשה לכם סדר בבאלגן
תלמדו לנגן כמה וכמה יצירות ופיוטים.
תתחילו לנגן משמיעה ותחילו לקרוא תווים
התרגילים שתקבלו יגרמו לאצבעות שלך להרגיש שהם מנגנות מעצמן, בלי מאמץ ובהרמוניה.
תלמדו לשלוט בפריטות יד ימין ולפתח מהירות מדהימות
ננפץ את האמונות המגבילות והחסמים שמעכבים את נגינת העוד שלך ונחזק את הביטחון שלך ביחס ליכולת שלך לשלוט בעוד ולנגן בקלילות
נעבור על העיקרון המרכזי שגורם לנגינה להיות קלילה ומרגשת, כזו שהנגן לא מזיע ונלחץ כשהוא מנגן בפני אנשים, כזו שמי ששומע אותה עוצר הכל כי משהו מיוחד חדר אל ליבו.
קטע לדוגמא מתוך הקורס:
איך זה הולך לעבוד?
במידה ותמצאו מתאימים ללמוד ב'אקדמיה המלכותית לעוד' אתם תירשמו לקורס של שבעה שבועות הכולל:
א. 7 מפגשים פרונטליים של שעתיים
ב. תמיכה לאורך כל השבוע ושיעורי השלמה בזום ככל שיידרש
ג. גישה פרטית לאזור האישי של הקורס הדיגיטלי, שמלווה את הלימוד בהסברים וסרטונים ותוספות רבות.
ד. קבוצת פייסבוק וקבוצת ווצאפ שבו תוכלו להעלות שאלות או קטעי נגינה ולקבל משובים מאיתנו ומחברים נוספים.
ה. הקורס דיגיטלי נשאר פתוח ללא הגבלת זמן והוא זמין לך לצפייה ולאימון בזמן הפנוי. גם הקורס הפרונטלי זמין לכם לתמיד ואם נרשמתם פעם אחת ותרצו לשוב ולהתערנן וללמוד - אתם מוזמנים להצטרף שוב ללא תוספת תשלום
אנחנו מחכים לכם כבר שם, אתם באים?
ועל הדרך תלמדו גם
איך לנגן בקלילות ובחופשיות?
האם להתחיל בגיל מאוחר זה יתרון או חסרון?
האם להתמקד בסגנון אחד או להתפרש על כמה?
מה עושה מי שקשה לו להתמיד ולהתאמן?
מה אומרים התלמידים שלנו?
"במילים פשוטות: אם אתה נרשם לקורס אתה הופך לנגן" [דוד]
"אני ממשיך איתם הלאה מרוב שזה אחלה" [לירן]
אלו לא היו ה'צעדים הראשונים', זו הייתה ריצת מרתון [אלעד]
הפתעתי את עצמי התגובות היו מטורפות [איציק]
אז מה נשאר לעשות?
שאלות נפוצות
זה נשמע לי טוב מכדי להיות אמיתי? אתם רוצים להגיד לי שבתוך פחות מחודשיים אני אצליח להגיע לרמה של מי שמנגן שנים? ממש לא. זה לא שבתוך חודשיים תהפכו לוירטואוזים, בתוך חודשיים - של מפגשים, ליווי ואימון יומי של 1/2 שעה - תדעו איך להחזיק ולפרוט בעוד, איך לנגן משמיעה קטעים במקאמים שנלמד, איך לגשת לקריאת תווים, איך להתחיל לקשט את הנגינה, ובעיקר: תדעו מה אתם צריכים לעשות כדי להתקדם הלאה בסדנאות עוד למתקדמים או בתורת המקאם והתאקסים, או בכל מסלול שתבחרו.
ואם אני אתחרט? אפשר לבטל את ההרשמה עד שבוע לפתיחת הקורס ולקבל החזר בניכוי עמלת סליקה. לאחר מכן לא ינתן החזר משום שהקבוצות קטנות וכל משתתף תופס מקום חשוב בלב ובחדר.
אז מה אמרתם שמקבלים החזר? משתתף שניסה ולא הצליח - מקבל החזר או אפשרות לעשות את הקורס שוב עד להצלחה. מה הכוונה? בניגוד לשיעורים פרטיים או לקורסים במקומות אחרים, אנחנו לא מציעים רק זמן, ידע, תשומת לב ותמיכה אלא התחייבות. המשמעות של ההתחייבות היא שאתם
יש לכם הוכחות להצלחה? כן, אם תגללו אף הדף למטה תוכלו לראות סרטונים של בוגרים ממליצים. אם תרצו לראות עוד תלמידים אתם מוזמנים להכנס לערוץ היוטיוב של 'האקדמיה המלכותית לעוד' יש שם פלייליסט בשם 'בוגרים ממליצים. תקראו אותו ותראו עוד המלצות רבות שהולכות ומתווספות כל מחזור.
התחלתי לנגן בעבר, אני מתחיל או מתקדם? זו שאלה טובה ונענה לך עליה באופן פרטני. או שתגיע לאחד המפגשים הפרונטליים שלנו וניתן אבחון פרטי, או יותר קל - שולחים לנו סרטון בווצאפ ואנחנו מיד נדע לענות.
מה אני עושה עם אין לי עוד? בשביל ללמוד לנגן חייבים עוד. אי אפשר להגיע לשיעורים בלבד, כי התוכנית מותנית באימון שלכם במשך 1/2 שעה יומית וגם אנחנו מלווים אתכם כל התקופה. למי שחסר עוד יש שתי אפשרויות: אפשר לרכוש עוד, יש כמה רשתות, כמה בונים וכמה יבואנים שעושים מחירי VIP לתלמידי האקדמיה המלכותית לעוד. אנחנו לא מקבלים מהם אחוזים אבל יודעים שתקבלו את השירות הכי טוב בעולם. יש גם אפשרות להשכיר עוד. אחד היבואנים הוא חבר שלנו והוא מאפשר לתלמידי האקדמיה המלכותית לעוד לשכור עוד במחיר של 200₪ לחודש + צ'ק בטחון. אם לא רוצים לרכוש את הכלי מחזירים אותו אליו בסוף התקופה ומקבלים חזרה את צ'ק הבטחון. אם רוצים לקנות את הכלי - הסכום ששילמתם בשכירות יורד מעלות הכלי.
אני רוצה להיות מקצוען, זה מתאים לי? בוודאי. אנחנו מכינים את החומרים שלנו ברמה הגבוהה והיעילה ביותר כדי להגיע לתוצאות מדהימות בזמן קצר. יש לנו תוכניות המשך שמתאימות לרמות גבוהות מאוד של נגינה ונשמח ללוות אותך עד השלב שבו תחזיק מופע סולו שלך מנגן בעוד.
אני לא רוצה להיות מקצוען, כולה לשבת עם עצמי או עם משפחה וחברים בסוף יום ולנגן, זה מתאים לי? ממש כן! זו המטרה של רוב התלמידים. לתת לעצמם את המתנה הגדולה ביותר והיא ללמוד לנגן. לשבת ולבטא את הרגשות ואת המחשבות בצלילים. לנגן שירים או פיוטים ולשיר עם משפחה וחברים. לקחת את העוד להתבודדות ביער או בים ולנגן לנשמה. זו המטרה והיא קרובה ממה שחושבים.
הקורס הדיגיטלי פתוח לי לתמיד? כן. ויותר מזה: הקורס הדיגיטלי מתעדכן ומתרחב כל הזמן בשיעורים ותוספות וכל מי שהצטרף מקבל את כולם. ויותר מזה: גם הקורס הפרונטלי פתוח לתמיד. אם משהו לא הצליח ואתם רוצים לעשות את הקורס אתם מוזמנים לעשות זאת שוב ושוב ושוב ככל שתרצו וככל שידרש. ללא תוספת תשלום.
תוך כמה זמן אפשר לצפות להצלחה? טוב, אמרנו 7 שבועות. הסטטיסטיקה מראה שהשבועיים הראשונים הם הכי קשים. אם נותנים את כל הכח אז שוב, הסטטיסטיקה מראה שבין השבוע השלישי או לכל היותר הרביעי דברים האצבעות מתחילות ללמוד איך ללכת את הדרך והאוזניים והלב מוליכות אותם בדרכם.
למה ללכת אליכם ולא למורה פרטי? יש מורים פרטיים מעולים ויש מורים פרטיים לא משהו. בכל מקרה, הניסיון שלנו מראה שלמורה פרטי יש כמה וכמה חסרונות שהצלחנו לפתור ב'אקדמיה המלכותית לעוד' שלנו. זו נקודה חשובה ולכן נפרט עליה.
לא עדיף ללכת למורה פרטי?
א. קודם כל, צריך להבין שמבנה ההתחייבות בין תלמיד לבין מורה פרטי שונה באופן מוחלט למה שהולך אצלנו. על פי רוב, מורה פרטי מתחייב לתלמיד לשעת לימוד תמורת תשלום בסופה במידה והם תיאמו את השיעור במהלך השבוע שלפני השיעור. הרבה פעמים קורה שהתלמיד נאלץ לבטל את השיעור. יש לו סידורים או עניינים אחרים, אין לו כסף כרגע, הוא לא הספיק להתאמן ועוד ועוד. מהצד השני, גם למורה יש סיבות רבות לבטל את השיעור. אם יש לו הופעה - מן הסתם עדיף ללכת להופעה ולקבל 1000-1500₪ מאשר להישאר ללמד תלמיד פרטי ב150-200₪.
ב. ועוד, למורה על פי רוב אין תוכנית. אין סיליבוס שבו הוא אומר - אתה נמצא בנקודה הזו ובעוד מספר שבועות תגיע לנקודה הזו. בכל שבוע, בהתאם לאימונים, לפניות הדעת ולמוזה שנחה על המורה הוא נותן לתלמיד את הצעד הבא. זה מסלול שיש לו נקודת התחלה אבל לא מטרה ברורה.
ג. ועוד, משהו: יש פער מאוד גדול בין מורה לתלמיד. המורה ברמת נגינה גבוהה. הוא שולט בעוד ומתענג עליו. התלמיד מתחיל להחזיק את העוד, נאבק איתו ונלחם על כל צליל. כשלומדים משהו ואז חוזרים כעבור שבוע של עבודה ומראים למורה המורה שמח, אומר כל הכבוד וממשיך הלאה. התלמיד מבחינתו חווה תסכול. עבדתי כל השבוע כל כך קשה ולמורה זה היה כל כך קל. כבר ממשיכים הלאה? אני ממש מתקדם לאט? איזה תסכול ואיזה ייאוש. כשנקודת הייחוס להשוואה היא מורה חווים תסכול ולא מרגישים את ההתקדמות.
ובמה עדיפה האקדמיה המלכותית לעוד על מורה פרטי?
א. כפי שאמרנו: מבנה ההתחייבות שונה. מורה פרטי מתחייב לתת את כולו במשך זמן השיעור. לא פחות ולא יותר. אנחנו נותנים - לא רק זמן או ידע, אלא - התחייבות להצלחה. כלומר, אנחנו אומרים שבתוך 7 שבועות באקדמיה המלכותית לעוד הופכים לנגן. השיעורים קבועים ולא מתבטלים ואנחנו מחוייבים אליכם לא רק בזמן השיעורים אלא למשך כל התקופה, ועד שתגיעו ליעדי הקורס. אנחנו לא רק זמינים כל השבוע אלא 'מציקים' לכם יום יום, שולחים הודעות באופן פרטי לכל תלמיד ועוקבים אחרי ההתקדמות שלכם בדרך ליעדי הקורס. מהם יעדי הקורס?
ב. לקורס 'האקדמיה המלכותית לעוד' יש יעדים. בתחילת הלימוד תקבלו את הסיליבוס ותדעו מה תלמדו בכל שבוע. מהם שיעורי הבית ולאן צריך להגיע בסוף התהליך. אתם תדעו בדיוק מה מצופה ממכם בכל שלב ומה הגיוני לצפות להגיע ובתוך כמה זמן.
ג. ועוד נקודה, שהזכרנו קודם: הקנאה. יש הבדל אינסופי בין מורה לתלמיד. כל מה שהתלמיד יתאמץ עדיין הפער בינו לבין המורה הוא אדיר. לעומת זו, הפער בין התלמיד לתלמידים אחרים בקבוצה הוא נקודת ייחוס והשוואה בריאה. הנה מישהו פחות או יותר ברמה שלי. אני רואה את ההתקדמות שלו ושמח בה והוא רואה את ההתקדמות שלי ושמח בי. זה עובד מעולה ביחד. הלחץ החברתי מעודד ותומך. תלמידים נפגשים להתאמן בין השיעורים, מתגבשים ועוזרים זה לזה.
טעימה מתוך השיעור הראשון: פריטת מקצבים באדלי, ציפתתלי, וואחדה ואיוב
נעים להכיר: גלעד חזן והמסע שלו:
מוזיקאי, נגן עוד, כינור ולירה כרתית, מורה מאסטר למוזיקה מן המזרח עם ניסון למעלה מעשרים שנה.
אני מלמד ב'מרכז למוזיקה מן המזרח' בשכונת מוסררה בירושלים והקמתי עם אבי את השלוחה של המרכז בתל אביב.
אני מנגן באופן קבוע עם עם טיפקס, דוד דאור, ליאור אלמליח, שמעון ולוי [שוטי הנבואה] ועוד ועוד. ולימדתי במהלך השנים מאות תלמידים.
שמח להיות כאן בשבילכם.
מה הסיפור שלי?
תמיד הייתי מחובר למוזיקה, כמו אינפוזיה. בנעורי הייתי DJ ומפיק מסיבות, אוכל ושותה, נושם וישן מוזיקה. אבא שלי היה שומע שלמה בר, ג'ו עמר, עמיר בניון והרבה טיפקס.
לא יודע למה, אחרי הצבא חיפשתי מורה לעוד. התחשק לי רק לנסות. ברגע של השגחה פרטית, מצאתי טלפון בדפי זהב. לא ידעתי שיתמזל מזלי לפגוש את גדול נגני העוד מעיראק, יוסף שם טוב, המכונה גם 'יוסף אל עוואד'.
דירת החדר הקטנה ברמת גן הייתה מלאה תקליטים ותמונות של מוזיקאים מרחבי העולם הערבי. עשן סיגריות ואינסוף כוסות תה חזק. האישיות של יוסף שם טוב הייתה כובשת. חמה וכועסת גם יחד. הנגינה שלו הייתה מהפנטת. הייתי מסתכל על תנועות היד והרישה, מתענג על הצלילים ומשתגע מקנאה. אצל יוסף הייתי כבן בית במשך שלוש שנים, כמוני מוזיקאים רבים אחרים כמו יאיר דלאל, זיו יחזקאל, יהודה קמרי, אלו אמאנו ועוד. שתיתי בצמא כל מפגש איתם. התאהבתי במוזיקה הערבית והעיראקית.
חשבתי שגיליתי הכל ואז גיליתי את יורדל טוקצאן ואת העוד הטורקי. הנשמה שלי נשרפה. עשיתי הכל בשביל זה. הנגינה העדינה והמרגשת בטורקיה היו עבורי עולם מטריף שלא ידעתי שקיים. הטכניקה, המקאם, המוזיקאים הוירטואוזים, כל אלה הכינו אותי לחזור לשורשים.
חזרתי הבייתה, למשפחה המרוקאית שלי, בראש העין. למדתי מוזיקה אנדלוסית מעמרי מור הפסנתרן ומליאור אלמליח שאיתו אני מנגן כבר שנים רבות. צלללתי אל האלא, השעבי והדג'ירי האנדלוסי. השיבה הבייתה, לראש העין הפגישה אותי עם רזי העוד התימני. ניגנתי עם ציון גולן ואהרן עמרם. כיום אני מנהל מוזיקאלי במרכז למורשת יהדות תימן.
ועד היום אני ממשיך לנדוד ולחפש. אני מתחקה אחר גדולי המאסטרים בעולם כמו נאסיר שאממה, מארסל חליפה, אנוואר בראהים סעיד שהריבי ועוד רבים וטובים מצד אחד, ומלמד באהבה את כל מה שתרצו - מצד שני. גרוב ותשוקה, הרבה סגנונות והרבה סבלנות - זה המתכון שלי לחיים טובים.


נעים להכיר: אבי טאוב והמסע שלו -
נעים להכיר, אני אבי טאוב.
תלמיד חבר של גלעד ושותף איתו בכל מיני הרפתקאות. יוזם ומקים, בשיתוף עם גלעד חזן את שלוחת 'המרכז למוזיקה מן המזרח' בת"א ואת תוכנית 'חדר כושר לעודיסטים' ואת הקורס 'תאקסים מקאם מאסטר' ועוד היד נטויה.
חוצמזה זכיתי ללמוד הרבה שנים תורה ופילוסופיה. אני מוסמך לרבנות ודוקטורנט לפילוסופיה.
בעסקי הדיגיטל אני בעלים של סוכנות הדיגיטל Tau.Wei Digial לפתרונות תוכן, שיווק וסושיאל מדיה.
מה הסיפור שלי?
כשהייתי ילד ראיתי את יאיר דלאל מנגן בערוץ הראשון. הוא ישב שם, עם הבגדים הלבנים, הקוקו האפור והעיניים הטובות ופרט על גיטרה שמנה כזו שנענע לי את הלב ברכות ובעמקות שלא הכרתי. במשך שנים לא עשיתי עם זה כלום. ההורים שלי רצו שאלמד לבגרות ובסביבה שלי נגנו רק בגיטרות.
יום אחד, כשלימדתי ב'המקום' הגיעו 'ניגון ירושלמי' להופעה. לא ידעתי מה הם עושים שם אבל הרגשתי שמעולם לא שמעתי מוזיקה כזו. הרגשתי שהנשמה שלי נתלשת מהגוף. בסוף ההופעה הרגשתי שאני צריך להסתכל על הרצפה ולראות שאני עדיין קשור למה שקורה כי הרגשתי שאני מרחף באוויר. הלב שלי ידע שהוא משתוקק להיות חלק מזה. לנגן את זה. ליצור את זה. להלחין את זה. להשטף בזה. אבל לא אמרתי כלום.
ואז יגל הרוש סיפר סיפור, (או לפחות אני זוכר את הסיפור הזה, כי כשדיברתי איתו אחרי הוא לא זכר במה מדובר) הוא היה בדרך לקורס במחלקה לפילוסופיה באוניברסיטה ואז הוא שמע קמנצ'ה באוזניות. הוא נדהם. הנשימה שלו נעתקה והזמן עצר מלכת. הוא ירד מהאוטובוס לאוניברסיטה ואמר אני הולך עכשיו ללמוד איך מנגנים בכלי הזה. הרגשתי שאני צריך לעשות את אותו הדבר בדיוק. לרדת מהאוטובוס של החיים וללמוד איך לנגן את המוזיקה הזו.
אבל האוטובוס שלי דהר חזק מאוד. היו לנו כבר ארבע ילדים. אני עבדתי בשש עבודות שונות. רצתי אחרי הזנב של עצמי והזנב תמיד השיג אותי. הדחוף גבר על החשוב.
יום אחד הגיעה אלינו יועצת כלכלית הבייתה כדי לעזור לנו לעשות סדר בבאלגן. היא אמרה - אין טעם שתחסכו סתם. צריכה להיות לכם מטרה שתדרבן אתכם. אילת אשתי היקרה אמרה - בת מצווה לגדולה, לחתן את הילדים וכאלה. אני אמרתי - אני רוצה ללמוד לנגן בעוד. היא עשתה לי חישובים שאם נחסוך פה ושם בתוך שלוש שנים אוכל לקחת שנה וללמוד. זה היה מייאש. עד שאני אתחיל אני כבר אגמר. לא רציתי להפוך לזקן בלי שרכשתי את זה. זו תהיה מבחינתי החמצה של החיים.
את גלעד פגשתי בדרך נס. בנתיים הקמנו בית ספר שהפך להיות שלוחה של המרכז למוזיקה מן המזרח. אחרי הקורונה, כשהמדינה סגרה אותנו ולא קיבלנו פיצויים, החלנו להתמקד בנגני עוד. בשלב הראשון הקמנו את החדר כושר לעודיסטים ובהמשך את האקדמיה המלכותית לעוד.
היום אין יום שאני לא מנגן, לא מתקדם ולא מרגיש את הנשמה שלי מתמלאת באור מהכלי הזה ומהמוזיקה הזו.

אולי כבר יצא לכם להיחשף לתכנים שלנו. יתכן וראיתם קליפים שלנו עם תלמידים במופעי סיום, או ביקרתם בערוץ היוטיוב.
אתם יודעים שבחמשת השנים האחרונות הקמנו יחד בית ספר למוזיקה מן המזרח, הפקנו עשרות סדנאות ויוזמות והפכנו אנשים רבים שהיו להם חלומות בכיסים למוזיקאים פעילים ומרוצים.
אנחנו לא רואים במוזיקה המזרחית רק אוסף של צלילים או אפילו רפרטואר אדיר של יצירות מפלאות. המוזיקה מן המזרח עבורנו, היא דבר רוחני מאוד. היא מעוררת את הנשמה ואת ההרגשה. היא פותחת שערים ותובנות על הרוח ומאלצת את המוזיקאי ללכת בדרך של דיוק והקשבה, של תיקון עצמי ורגישות לעולם. אנחנו רואים בהפצת המוזיקה הזו שליחות גדולה, לא רק כדי לשמר את אוצרות העבר הנכחדים, אלא כדי לחדש חיים של השראה ויצירה, דבקות ואהבה.
אנחנו לא רואים בתלמידים ובלקוחות שלנו חברים ושותפים למסע הנדודים והיצירה. אנחנו מקווים שכך גם אתם רואים אותנו.
התכנים שאתם עומדים ללמוד ב'אקדמה המלכותית לעוד' נוצרו במהלך עשור של הוראת הנגינה בעוד, אבל פרקנו והרכבנו מחדש, בצורה הפשוטה והקלה ביותר ללמידה - הקורס הדיגיטלי והפרונטלי.
זו הולכת להיות חגיגה אמיתית ובעיקר קפיצת דרך משוגעת.
אנחנו מאמינים שאפשר בתוך שבעה שבועות להתקדם מה שלא מתקדמים במשך שנים.
אנחנו יודעים שזה נשמע מופרך, אבל זה בדיוק כמו שקורה בשנה האחרונה לתלמידים שלנו. כי הצלחה בנגינה בעוד היא לא רק תוצאה של מאמץ סזיפי, אלא מנגינה בדרך של חיבור ללב, מתוכנית אימונים פשוטה ואפקטיבית ומחבורה שתומכת ומנגנת ביחד.
בסיומו של הקורס אתם:
>> תפסיקו לפחד מנגינה מהירה ומקישוטים מסובכים בעוד
>> תגלו שהשמיעה המוזיקלית שלכם הרבה יותר טובה ממה שחשבתכם
>> האצבעות שלהם מהירות הרבה יותר ממה שחשבתם
>> הכלי הנפוץ ביותר במזרח התיכון הוא גם הכלי הידידותי ביותר.
הנגינה שלכם עומדת להשתפר. נקודה. אנחנו יודעים שמדובר בהבטחה ענקית ואנחנו עומדים מאחוריה בבטחון. נשאר לנו רק לקוות שתסמכו עלינו ופשוט תצטרפו.
אתם באים?
אוריאל דרייפוס - איש עסקים ועובד משרד הביטחון: "כבר לא צריך לנסוע לחו"ל בשביל סדנאות כאלה"
נאור שלום - נגן עוד ומנהל קבוצת הפייסבוק הגדולה 'צלילים של עוד', יוזם פרויקט 'מקאם לילי': "טכניקה ברמות הגבוהות ביותר, מאחורי כל תו או פריטה יש הרבה שכל ופשטות"

נריה מרכדכי ליסטר - שחקן, נגן עוד ומתכנת: "הקורס הכי טוב שלקחתי בחיים [...] כל מה שאתם נוגעים בו הופך זהב"
דוד דרעי - מהנדס וחובב דייג: "התחלתי לנגן מהשיעור השני בזכות התרגילים המדהימים"
הלל טואטי - נגן עוד צעיר: "אנשים שדואגים באמת למוזיקה שלך ולנפש שלך"
שגיא בן נעים - נגן עוד פעיל: "עברנו חצי דרך וכבר מרגישים שינוי בנגינה"
לקריאת מדיניות הביטולים שלנו לחץ כאן בקיצור >> ביטול הרשמה - עד שבוע מתחילת הקורס. החזר 'לא ניגנת לא שילמת' - לתלמיד שהשתתף בכל השיעורים, התאמן 1/2 שעה ביום ועמד איתנו בקשר במקרה של קושי ואז ההחזר ינתן רק בסוף הקורס.
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר